הדפס עמוד זה

"נכנס יין יוצא סוד" - בואו ללמוד את רזי המקצוע: תמיד חלמתם לפתוח יקב, משרד החקלאות ילמד אתכם כיצד

את זה ש"יין שמח ללב אנוש" כולם כבר יודעים, אך האם ישנה תרומה נוספת ליין? חשבתם פעם איך למנף את האהבה הזו לכדי עסק בפני עצמו? יין אינו רק משקה ששותים בקידוש ביום שישי בערב. עם השנים, היין הפך לתשוקה של ממש בעבור אנשים רבים. בימים אלו, משרד החקלאות מזמין אתכם לממש זאת! במסגרת זו, שירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) במשרד החקלאות פותח קורס ייחודי לניהול ושיווק יקבי בוטיק ומזמין את בעלי יקבי הבוטיק לקבל כלים שילמדו אותם להפוך את אהבתם לעסק מכניס.

במהלך הקורס יינתנו כלים שיסייעו בכל התהליך, של מכירת היין. בתוך כך, הקורס יטווה את הדרך לניהול כהלכה של העסק. כמו כן, הקורס יתייחס למכירת המוצר לחנויות ולמסעדות, ללקוחות ולחברות, ואף יינתן דגש לייצוא היין לשווקים בחו"ל. לצד אלו, יעסוק הקורס גם ביחסי ציבור ושיווק ונושאים נוספים שיאפשרו למשתתפים להפיק את המרב מהעסק שלהם.

הקורס יכלול תשעה מפגשים שבועיים כולל סיור מקצועי, במהלכו יילמדו נושאים מגוונים אשר יעשירו את משתתפי הקורס ויציידו אותם בכלים חיוניים להמשך עבודתם בתחום, כגון: סקירת מצב יקבי הבוטיק, רישיון יצרן, התנהלות בסבך הבירוקרטיה, התנהלות מול חנויות ומסעדות, אירועי השקה ומכירה, כדאיות הקמת יקב, עלות ייצור בקבוק יין, תיירות היינות בארץ ובעולם ועוד נושאים מגוונים ועכשוויים שיעזרו לבעלי יקבי הבוטיק בדרך להיות רווחיים יותר ולהפוך מהכנת יין ביתית לעסק של ממש!

ברכה גל, מנהלת תחום כלכלת ייצור, שירות ההדרכה והמקצוע במשרד החקלאות: "במרוצת השנים היין הפך ממשקה מסורתי שכולנו מכירים לענף תרבותי ותיירותי של ממש ונוספה לו הילה מאוד מיוחדת. חלק מהאנשים שוקלים לייצר יין רק כי הם אוהבים לשתות יין. לדעתי כדי להקים יקב צריך להתייחס אליו כאל עסק לכל דבר וצריך כלים נוספים מלבד האהבה ליין. במסגרת הקורס נצייד את המשתתפים בארגז כלים חשוב ביותר".

נשמע טוב? הקורס יחל בתאריך 19.5.19! רוצים לשמוע עוד או להירשם? לחצו!

פריטים קשורים